Jom berkelana mencari makna sebuah persinggahan.....

Jangan Mudah leka Kawan
Jangan Mudah alpa Kawan
Jangan Mudah lupa Kawan
Kita Makhluk tuhan
Hidup hanya Sebuah Persinggahan

Isnin, Mei 19, 2008

Perjalanan jauh yang panjang

Allhamdulillah...
itulah ucapan syukurku pada MU

Dulu aku pencinta setia
sentiasa berkira2 dengan setiap apa yang ada padaku
tapi bila Kau mengujiku dengan nikmat dunia..
aku fana dengannya..
akhirnya aku melupakan MU yang Maha Setia

Sibuk mengejar dia yang tiada sudahnya...
segalanya aku turuti hingga akhirnya
dia bukanlah lagi ladangku yang Kau redha
Kau ambil dia dengan perlahan-lahan
dan akhirnya jurang itu terzahir oleh masa.....

Kenapa? kenapa? kenapa?
aku bertanya sendiri.....
kenapa mesti aku yang kecewa begini?
segalanya tentangku ada pada dia......
semangatku..rasionalku..pertimbanganku..cintaku..cita2ku...
segala-galanya!!!!

Kini aku menarik nafas lega...

Ya...
itulah cinta MU yang sebenarnya...
menarik aku kembali setelah lama terleka...lupa dan alpa........

SYUKURKU.........

Tiada ulasan: